SOCIAL MEDIA
Social Media – Media społecznościowe takie jak Google plus, Twitter, Facebook, a także YouTube, Flickr itp. dają możliwość dotarcia bezpośrednio do określonej grupy odbiorców. Umożliwiają swobodną, dwustronną komunikację, dzięki której możliwe staje się właściwe rozpoznanie potrzeb klienta i wyjście naprzeciw jego oczekiwaniom.
Aktywne prowadzenie kont w portalach społecznościowych jest dobrym sposobem na kreowanie pozytywnego wizerunku marki i firmy. Firma, które polecana jest w społeczności cieszy się większą rozpoznawalnością i zaufaniem wśród klientów aktywnie uczestniczących w życiu portali społecznościowych.
Korzyści płynące z obecności w social mediach:
– wzrost zaufania do firmy
– wzrost rozpoznawalności firmy w sieci
– wzmocnienie wizerunku
– zwiększenie liczby pozytywnych informacji o firmie
– precyzyjne docieranie przekazu do konkretnej grupy potencjalnych klientów
– zwiększenie ruchu (np. na stronie www)
– dostęp do informacji/promocji/produktów na bieżąco
– szybkość w przekazywaniu informacji
– wzrost przychodów i, co za tym idzie, zysków firmy
– wyróżnienie na tle konkurencji
