SOCIAL MEDIA

Social Media – Media społecznościowe takie jak Google plus, Twitter, Facebook, a także YouTube, Flickr itp. dają możliwość dotarcia bezpośrednio do określonej grupy odbiorców. Umożliwiają swobodną, dwustronną komunikację, dzięki której możliwe staje się właściwe rozpoznanie potrzeb klienta i wyjście naprzeciw jego oczekiwaniom.
Aktywne prowadzenie kont w portalach społecznościowych jest dobrym sposobem na kreowanie pozytywnego wizerunku marki i firmy. Firma, które polecana jest w społeczności cieszy się większą rozpoznawalnością i zaufaniem wśród klientów aktywnie uczestniczących w życiu portali społecznościowych.

Korzyści płynące z obecności w social mediach:

– wzrost zaufania do firmy


– wzrost rozpoznawalności firmy w sieci


– wzmocnienie wizerunku


– zwiększenie liczby pozytywnych informacji o firmie


– precyzyjne docieranie przekazu do konkretnej grupy potencjalnych klientów


– zwiększenie ruchu (np. na stronie www)


– dostęp do informacji/promocji/produktów na bieżąco


– szybkość w przekazywaniu informacji


– wzrost przychodów i, co za tym idzie, zysków firmy


– wyróżnienie na tle konkurencji


Więcej przyjemności = więcej klientów.
Czas na przeprojektowanie?
Stańmy się wizjonerem.