Identyfikacja wizualna
Branding
Wyróżnij się wizualnie – nie tylko swoim logo, ale konsekwentnie i spójnie na każdej płaszczyźnie kontaktu klienta z marką.
Stwórz unikalne i wyróżniające się logo / tożsamość wizualną, która tworzy idealne połączenie typu, stylu, symbolu i koloru. Tworzymy tożsamości wizualne marki zaprojektowane do użycia na wszystkich płaszczyznach odbioru – cyfrowej i analogowej. Korzystamy z wytycznych dotyczących marki, warsztatów i narzędzi komunikacji, aby zapewnić, konsekwentny i spójny obraz tożsamości marki dla wszystkich odbiorców – zewnętrznych i wewnętrznych.

Na system Identyfikacji Wizualnej (corporate identity) składają się:
logo – graficzny symbol firmy lub marki
logotyp firmy – graficzny symbol firmy (sygnet) oraz nazwa z charakterystycznym krojem pisma
kolory firmowe – określają charakter firmy. Po pewnym czasie ten charakterystyczny kolor lub układ kolorów stają się częścią marki, silnym elementem identyfikującym firmę i ułatwiają jej skojarzenie
typografia – krój czcionek stosowanych w materiałach drukowanych
druki firmowe – wizytówki,papier firmowy, koperty, notatniki – powinny mieć spójną formę graficzną a ponadto zawierać tak istotne elementy jak pełną nazwę firmy, logotyp, dane teleadresowe, adres strony www, e-mail
ubiór i identyfikatory pracowników
pieczątki
materiały marketingowe drukowane
oznakowanie środków transportu (samochody ciężarowe, osobowe)
wystrój stoisk targowych
aranżacja wnętrz siedziby firmy oraz wygląd otoczenia
szyldy reklamowe, bannery, billboardy
tablice i tabliczki informacyjne
opakowania produktów
