Identyfikacja wizualna
Branding

Wyróżnij się wizualnie – nie tylko swoim logo, ale konsekwentnie i spójnie na każdej płaszczyźnie kontaktu klienta z marką.

Stwórz unikalne i wyróżniające się logo / tożsamość wizualną, która tworzy idealne połączenie typu, stylu, symbolu i koloru. Tworzymy tożsamości wizualne marki zaprojektowane do użycia na wszystkich płaszczyznach odbioru – cyfrowej i analogowej. Korzystamy z wytycznych dotyczących marki, warsztatów i narzędzi komunikacji, aby zapewnić, konsekwentny i spójny obraz tożsamości marki dla wszystkich odbiorców – zewnętrznych i wewnętrznych.

Identyfikacja Wizualna jest to dopracowany i spójny system kreowania wizerunku firmy(marki, produktu) mającym na celu wyróżnienie jej spośród innych, konkurencyjnych firm na rynku

Na system Identyfikacji Wizualnej (corporate identity) składają się:

logo – graficzny symbol firmy lub marki


logotyp firmy – graficzny symbol firmy (sygnet) oraz nazwa z charakterystycznym krojem pisma


kolory firmowe – określają charakter firmy. Po pewnym czasie ten charakterystyczny kolor lub układ kolorów stają się częścią marki, silnym elementem identyfikującym firmę i ułatwiają jej skojarzenie


typografia – krój czcionek stosowanych w materiałach drukowanych


druki firmowe – wizytówki,papier firmowy, koperty, notatniki – powinny mieć spójną formę graficzną a ponadto zawierać tak istotne elementy jak pełną nazwę firmy, logotyp, dane teleadresowe, adres strony www, e-mail


ubiór i identyfikatory pracowników


pieczątki


materiały marketingowe drukowane


oznakowanie środków transportu (samochody ciężarowe, osobowe)


wystrój stoisk targowych


aranżacja wnętrz siedziby firmy oraz wygląd otoczenia


szyldy reklamowe, bannery, billboardy


tablice i tabliczki informacyjne


opakowania produktów


Identyfikacja wizualna marki to niezwykle ważny element każdej strategii marketingowej